Publicat de: Adrian | Octombrie 3, 2007

Prima sedinta cu parintii…

Nu-mi vine sa cred… Banuiam ca o sa vina si asta, dar nici nu ma gandeam ca voi fi atat de mandru de noua ipostaza…

Maine am sedinta cu parintii… Prima din viata mea de tatic… 🙂

De cand ma stiu am asteptat cu… groaza uneori… cu teama… de cele mai multe ori… sedintele cu parintii… Mai ales pe cele la care participa tata. Permanent era cate o nota de 4 de care parintii nu stiau (atunci cand nu era un 2 sau un 3… 🙂 ), pe care nu reusisem inca sa mi-l indrept… (hei… am fost si premiant… nu va imaginati ca am fost repetent… sau corigent la vreo materie… dar… accidente se mai intampla, nu?). Sau, daca nu era o nota proasta, atunci cu siguranta educatoarea sau invatatoarea avea de „raportat” vreo isprava a „ingerasului”… Nu aveam note in carnet cate mentiuni aveam, la sfarsitul acestuia… Stiti voi… insemnari de genul: „Iesind din clasa, a izbit usa cu toata puterea, lovind in cap Directiunea. Va avea nota scazuta la purtare!” „In recreatie, s-a urcat pe toneta cu maculatura. A fost vazut de Directiune. I se va scadea nota la purtare.” Sau: „Se adreseaza colegelor cu expresia: <<Vacilor!>>” (fara nici o referire la faptul ca ele mi-au zis inainte de asta… „Boule!”) 🙂 .

Mi-aduc aminte de tata, cum venea nervos de la sedinte, si imi facea cunostinta cu „Sfantul Nicolae” (de parca nu-l cunosteam eu suficient de bine… ca deh… motivele „intalnirilor nu mi-au lipsit…). Sau cum era suparat ca nu luam mereu 9 si 10…

Acum, in sfarsit, nu mai privesc sedintele in felul acesta… Acum… eu sunt… tata… la sedinta… Nimeni nu o sa imi bata obrazul… Nu o sa imi spuna ceva rau de piciul meu… Sper! Ca doar e la gradinita… si a inceput de cateva zile… Ma rog, din doua saptamani… a fost doar de patru ori… ca-n rest a fost bolnav…

Probabil ca o sa ni se spuna ceva despre „fondul clasei” si alte cestiuni de felul acesta…

Cat despre Sfantul Nicolae… nici vorba… eu il apreciez doar ca personaj istoric, ca… sfant… 🙂

Va pup, ca eu am treaba… Ma pregatesc de sedinta! Sac!  🙂

Responses

  1. Ei, cum a fost prima şedinţă? Ai motive să fii mândru, îngrijorat, consternat, bine-dispus, tăcut, arogant, blazat, sau altceva? Noi, care nu avem copii, trăim prin experienţele celor ce au… aşa că-s nespus de curios!

  2. Urmeaza un nou articol pe tema asta… 🙂 Pana atunci, va spun doar ca a fost diferit de cum ma asteptam. O mana de parinti care stateau acolo din obligatie… discutii despre organizare, comitete, fondul clasei… La final insa am avut prilejul sa discut cu educatoarea mai pe indelete… Raman dator cu noutati despre sedinta!

  3. Si eu am avut media 9,50 pe semestrul trecut si semestrul asta sunt pasibila pentru scaderea mediei la purtare pentru absente …:| 14 mai exact..nici nu vreau sa aud de sedinte:|


Lasă un răspuns

Categorii

