Publicat de: Adrian | Noiembrie 16, 2007

Intrarea libera la Zoo, botanica si la 5 muzee, pe 20!

Mare eveniment, mare… pe 20 noiembrie 2007, in Bucuresti!

Am aflat din surse sigure ca marti, 20 noiembrie, cu ocazia Zilei internationale a drepturilor copilului, Bucurestiul va intra in mod oficial in programul global „Orase prietenoase pentru copii”.

Dincolo de o serie de dezbateri (seminarul „Provocari si perspective ale respectarii drepturilor copiilor din Bucuresti”, ora 11.00, in sala de sedinte a Consiliului General al Municipiului Bucuresti), de ziua portilor deschise la Primarul General, de concursul de desen „Si eu am drepturi”), merita retinut si chiar trecut in agenda faptul ca ziua in sine poate fi transformata intr-un prilej de a petrece putin timp cu picii nostri, mai ales ca vor fi o serie de gratuitati, la initiativa Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti:

Gradina Zoologica

Gradina Botanica

Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”

Muzeul Taranului Roman

Muzeul National al Satului „Dimitrie Gusti”

Muzeul Militar National

In toate aceste locatii, intrarea va fi LIBERA, pentru copii si insotitorii lor, intre orele 09.00 – 17.00.

Parol d’honeur!

Responses

  1. Ma bucur tare mult pt. voi !
    Nu mai stiam nimic despre voi, de cativa ani . Acum, de la Radio am aflat ca aveti si un copil !
    Maaare, maaare binecuvantare….
    „Savuram ” fiecare fila de jurnal, cand aveam posibilitatea s-o ascult . Acum, ca am dat si de site-ul tau, nu m-am lasat pana nu am aflat mai totul .
    Pt . tine Dana, chiar daca a trebuit sa treci prin atatea, s-a meritat !
    Un copil e cea mai mare binecuvantare pe care o poate primi un cuplu, in afara de ocrotirea si prezenta Lui D-zeu .
    Si inca ceva… In vremea cand tu te pregateai sa devii mamica, eu ma pregateam sa fiu mireasa…
    Cu o luna inante de a naste tu, am avut si noi (!) nunta …Poate ne vedem la Dalles cat mai curand sa-l cunosc si pe „Piciulica”.

  2. Sonia, sunt sigur ca si Danei i-ar face placere sa va revedeti. Daca imi dai un numar de telefon, sunt sigur ca o sa va auziti cat de curand. Pur si simplu trimite-mi un mesaj aici, iar eu o sa am grija sa nu il postez. Mi-am rezervat dreptul de a aproba mesajele inainte de a fi postate pe blog, dupa ce am avut oaresce probleme cu niste imprecatii „crestinesti”…


Lasă un răspuns

Categorii

