Publicat de: Adrian | Noiembrie 19, 2007

„-Tati, viau sa fim colegi!”

Piciul meu mi-a trantit-o din nou…

„-Tati, viau sa fim colegi la gadinita!”

I-am explicat ca nu se poate, pentru ca acolo sunt doar copii mai mici… Apoi, copiii merg la scoala… la liceu… la facultate… Si mi-a venit ideea salvatoare… „-Uite, la facultate putem sa fim colegi!” „-Daaa, viau… Hai sa fim colegi la facultate!”

Normal, a trebuit sa ii explic omuletului ca, pana la facultate, mai sunt de urmat ceva pasi… adicatelea sa termine mai intai grupa mijlocie (na, uite inca un motiv sa mearga la gradinita fara sa mai protesteze…), apoi grup amare, apoi scoala, liceul… si… putem sa fim colegi, asa cum am fost eu si tatal meu…

Asta este o alta poveste… Of-ul tatalui meu a fost ca nu a reusit sa faca o facultate „pe vremea lui”, asa ca, atunci cand ma batea gandul sa ma inscriu la a doua, am zis sa mergem amandoi… Normal, protestele de rigoare – ca sunt prea batran, ca ce sa mai fac cu ea… etc. Pana la urma a mers… Am fost colegi de banca 5 ani, am facut la referate… de m-am saturat, in dublu exemplar, apoi am fost colegi inca doi ani, la un (alt) master…

Acum, vad ca se pare ca va trebui sa continuu traditia si sa ii fiu coleg piciului meu… Ca doar e scris pe blog… Tot ce sper este sa nu aleaga vreo facultate gen… matematica… medicina, arhitectura sau mai stiu eu ce altceva cu care sa fiu paralel… Nu de alta, dar atunci va trebui sa apelez, la randul meu, la el sa-mi faca referatele… ca tot mi-a iesit porumbelul cu traditia… sa mai instauram una… 🙂

Lasă un răspuns

Categorii

