Publicat de: Adrian | Noiembrie 28, 2007

Cu telescaunul, pentru prima oara…

Un parlit de week-end la munte. Sau, dimpotriva, un mult-asteptat week-end la munte. Ma rog, un week-end la munte. O pauza de gradinita. Pentru seriful meu, normal… Ca eu am depasit de mult perioada gradinitei… cel putin fizic… 🙂

Zapada si atmosfera de vacanta, categoric, l-au facut pe piciul meu sa uite de ubicuul „nu-mi patze la gadinita”. S-a dat cu bobul (si singurel… sa-l vezi ce manuia volanul si frana… plezneam de mandrie… „Hei! E pustiul meu!” 🙂 ), l-am plimbat cu  telescaunul… Ei… ce povesti…

Ne-am suit in telescaun, el tinut bine in bratele mele responsabile… Hmmm… interesant… Parea a spune… La un moment dat, telescaunul s-a ridicat la vreo 3 metri deasupra solului. Piciul meu, care nu se da in vant dupa inaltimi si senzatii tari, se uita la mine, se uita la Dana, apoi iar la mine, si spune, cu tonul acela care suna deopotriva  a intrebare si a exclamatie: „-E cam sus?!”

Normal, explica-i, ca nu e sus, ca avem bara de siguranta, ca mergem ca elicopterele si ca avioanele, pe sus, ca o sa ajungem deasupra brazilor, deasupra vailor, pana suuuuus, acolo, uite, la cabana aceea din varful muntelui…

S-a dus si cea din urma ramasita de neliniste, si s-a bucurat omuletul de priveliste si de picul de adrenalina. Bag sama ca i-a placut, judecand dupa scanteile de entuziasm din ochisorii lui negri si din moment ce primele lui cuvinte, dupa ce am ajuns sus, au fost: „Tati, hai sa mergem, din nou!…”

Ei, vezi? N-ai de unde sa stii daca iti place ceva sau nu pana nu incerci, puiul tatei…

Responses

  1. Concluzia e buna si pentru altii nu numai pentru „puiul tatei”
    Dumnezeu sa va binecuvanteze puiutul. E tare scump.


Lasă un răspuns

Categorii

