Publicat de: Adrian | Decembrie 6, 2007

Viata la 30 de ani…

Gata, am schimbat prefixul… Nu simt nimic deosebit, nu ma simt mai batran… Totusi, am constienta faptului ca lumea asteapta alte lucruri de la cei care trec acest prag. Asteapta ca noi (uite, ma includ deja…) sa ne raportam altfel la viata, la relatii, la tot. Mai responsabil, poate. Mai preocupati nu atat de propria bunastare, ci si de cea a familiei, de viitorul copiilor…

Daca nu ti-ai aranjat „ploile” cu locuinta, atunci cam acum ar trebui sa fii preocupat de asta. Sa iti iei un credit, sa cauti un apartament… sau sa te apuci sa construiesti…

Daca nu te-ai casatorit, atunci ar cam fi timpul sa o faci. Normal, daca ai cu cine… daca ti-ai intalnit jumatatea… Nu sa o faci doar pentru ca trebuie… pentru ca nu trebuie… Dar, daca ai intalnit persoana potrivita, alaturi decare vrei sa traiesti pentru tot restul vietii (si, atentie… asta s-ar putea sa dureze mai mult decat crezi… 🙂 ), atunci e momentul sa treci peste „sunt prea tanar” si sa „intri in randul lumii”…

Daca pana acum ai fost „fudul”, si umblai pe strada cu capul descoperit (vedeti, nu am spus „gol”…), acum e timpul sa te preocupi si de sanatate, nu doar de „frumusete”. Adica, altfel spus, barbatii mandri de alta data… sa treaca la izmene, caciuli, manusi…

Daca nu ai inceput sa „repari” pana acum nimic la incredibila masinarie creata de Dumnezeu – corpul uman – atunci… aceasta este varsta la care incep, sau se indesesc „reviziile” – ba un dinte, o masea, ba un ficat, un colecist, un rinichi, un colesterol…  Este varsta la care incepi sa-ti dai seama ca trebuie sa faci ceva pentru silueta, sa tii un regim, sa dai burtica jos, sa renunti la anumite excese…

Este varsta la care, in general, ai cam terminat-o cu studiile (ma rog, nu e cazul meu… dar sper sa-mi bag si eu mintile in cap…), ai o cariera sau, in orice caz, stii ce vrei sa faci cu viitorul tau, daca nu ai copii, atunci e varsta la care iti pui serios problema…

Partea ciudata este ca nu te simti altfel… Mental, cel putin… Desi, daca stai in mijlocul unei gasti de 20 de ani, vezi clar diferente… daca mergi la cursuri alaturi de studenti „boboci” (cum e cazul meu, care sunt nevoit sa deprind oaresce notiuni de ebraica acum, „la batranete”, si merg la cursurile de zi…), observi anumite diferente… Cred ca este pentru prima data in viata cand observi ca trupul incepe sa iti depaseasca sufletul… (ca varsta, cel putin…). Si mai ciudat este ca am avut momente in care m-am simtit batran, in interior… dar si momente in care mi-am dat seama ca nu m-am simtit ca la 30 de ani… Dar, in definitiv… cum ar trebui sa te simti la 30 de ani?

Responses

  1. LA MULTI ANI! si cat mai multe pre… fixe!

  2. Multumesc mult, Ionatan! 🙂

  3. Fie ca binecuvantarile Domnului sa se reverse din plin peste tine si cei dragi tie si tot ce este mai frumos, mai curat si mai bun sa te insoteasca in tot timpul vietii tale.
    „LA MULTI ANI!”

  4. Multumesc mult!

  5. Adrian dragule,
    30? era timpul…
    iti doresc zimbetul unui Cer deschis!

  6. @ artar – Toate la timpul lor, conasule… 🙂 Multumesc mult pentru urare!

    Adrian

  7. D-zeu sa te binecuvinteze cu ce are el mai scump si sa-ti dea putere sa mergi mai departe pe drumul spre cer

  8. Multumesc, conasu’ Iosif! Si bun venit pe la noi!


Lasă un răspuns

Categorii

