Publicat de: Adrian | Februarie 22, 2008

Tati, uite… Luna a facut pui!

Ieri seara… Luna plina… Eram cu piciul meu la etaj, cand Luca a observat Luna… „Luna lui Luca”, cum ii zicea el cand avea vreo doi anisori… 

 Luna plina    

Intre timp eu imi gasisem ceva de lucru la calculator (ma rog, la culcalulalulator… ca sa respect intocmai terminologia puiului meu – sau, pe scurt, „culca”…). Asa ca piciul, entuziasmat nevoie mare, vine, ma ia de mana, las totul balta, si merg cu el sa imi arate „ce frumoasa e Luna…” 

… Apropo, acum il pronuntam si pe r, dar e un „r” extrem de frantuzit, nu e „r”-ul clar, curat, pe care-l stim noi, ceilalti… Dar in gura lui suna atat de frumos!…    

Ne-am uitat la luna cateva minute, cu un entuziasm greu de inteles pentru cineva care nu a vazut-o cat era de frumoasa aseara… La un moment dat, Luca observa ca luna se reflecta in geam… Dar ce sa stie el de reflexie?… El a observat doar ca erau mai multe… luni… Si ma face atent:   

” – Tati, uite, Luna a facut pui!…”  🙂    

Dupa ce m-am amuzat copios, i-am explicat fenomenul, apoi am mers la un alt geam, sa ii arat ca nu incercam sa il „aburesc”…   

Dupa care ne-am intors la geamul dinainte, ca parca era chiar mai frumoasa asa, cu… pui…

  Luna distort

Responses

  1. Emotionat… cred ca cele mai frumoase reprezentari si comparatii le fac copiii.

  2. @Ank – trebuia sa fi fost acolo… era intr-adevar superb… totul… luna… piciul…

  3. Eh, astept si eu cu nerabdare sa inceapa a vorbi si fetita mea 🙂 dar mai dureaza, are 8 luni.

  4. @Ank – te cred… Dar si cand o incepe sa vorbeasca… sa te tii… 🙂

  5. Promit sa nu ma plang 🙂 Sa fie ea sanatoasa si sa turuie toata ziulica….


Lasă un răspuns

Categorii

