Publicat de: Adrian | Iulie 10, 2008

Regim pe baza de produse fast-food

Am trait s-o aud si pe-asta! Si asta in contextul in care o multime de cunoscuti s-au apucat sa tina regimuri drastice de slabit, merg la nutritionisti, beau ceaiuri, mananca batoane de slabit, mananca disociat…

Si pe mine m-a apucat un soi de entuziasm de felul asta… IAlaltaieri mi-am luat la mine, pe post de masa de pranz, doar… piersici… Am mancat vreo 5 bucati, dar pe la 14.30 m-a apucat o foame de mi-as fi mancat si unghiile… daca nu le-as fi taiat cu doua zile inainte… 🙂 Glumesc, desigur. Adica… Nu glumesc cand zic ca mi-am luat doar piersici, si nici cand zic ca mi-a fost o foame de lup…

Nici cu iaurturile de ieri si de azi nu a fost prea grozav… marturisesc… Pana cand am citit un articol si am avut, brusc, o revelatie…

Cica un american, Chris Coleson, a descoperit regimul visurilor tuturor… bazat pe produse fast-food! Culmea! Zice-se ca timp de 6 ar fi mancat zilnic, de trei ori pe zi, salate, carne de pui, ba chiar si hamburgeri de la un lant de restaurante foarte cunoscut. In acele 6 luni de „regim” ar fi slabit nu mai putin de 36 de kg, ajungand de la 126 kg la „doar” 90…

Nu ca produsele de tip fast-food ar fi dieta ideala pentru mine, dar ma incanta ideea de a manca ce iti place si sa slabesti… Si, la urma-urmei, pe cine nu ar incanta?

Trebuie sa recunoastem insa faptul ca marea noastra majoritate nu suntem atat de „norocosi”, nu-i asa? Culmea este ca unii se ingrasa si doar daca trec zilnic pe langa cate un fast-food… Hei, am zis pe langa… 🙂

Moderatia cred ca este cheia aici. Probabil ca, reducand treptat cantitatea si crescand calitatea alimentatiei ingurgitate zilnic, ar trebui sa se cunoasca ceva imbunatatiri…

Cred ca principalele cauze ale cresterii in greutate sunt exact cantitatea si calitatea hranei. Mancam, probabil, mai mult decat ne trebuie, mai mult decat putem consuma prin diversele activitati in care suntem implicati zilnic (faptul ca suntem din ce in ce mai sedentari e „basca”).

Iar calitatea hranei e o alta problema. Chiar vorbeam cu o amica, zilele trecute, despre paradoxul nostru existential. Avem masini in care nu bagam decat cea mai buna motorina sau benzina, cel mai bun ulei de motor, cele mai bune piese, dar cand vine vorba despre propriul nostru organism… ne uitam la pret… la cantitate in dauna calitatii…

Hmmm… greu lucru si asta, nu-i asa? Poate ca cea mai buna alegere pe care o putem face, pana la inventarea regimului perfect, este sa avem mai multa grija la ce mancam… sa reducem treptat chestiile despre care stim ca sunt nocive si ca ingrasa… combinate cu un stil de viata mai sanatos, cu mai multa miscare…

Lasă un răspuns

Categorii

