Publicat de: Adrian | Iulie 17, 2008

Training Misiune specifica si abilitati psiho sociale pentru persoanele care traiesc cu HIV/SIDA

O amica mi-a semnalat un training care se anunta extrem de interesant, adresat pastorilor, preotilor, clericilor in general, asistentilor sociali, profesorilor de religie, voluntarilor, juristilor si altor categorii de functionari care lucreaza in structuri bisericesti ori in legatura cu acestea.

Proiectul isi propune sa creasca capacitatea ecumenica a Bisericilor din Romania si a resurselor umane din Biserici pentru ca acestea sa poata lucra mai bine, intr-un mod mai calificat cu persoanele care traiesc cu HIV/SIDA (PLWHA) si sa actioneze mai eficient in vederea reducerii stigmatizarii HIV/SIDA in comunitati.

Scopul proiectului este cresterea capacitatii lucratorilor si functionarilor din structuri bisericesti si relationate cu acestea de a facilita, media, schimba mentalitatea, interveni impotriva actelor de discriminare

Programul este in acelasi timp un mod de a promova si dezvolta reteaua organizatiilor bisericesti care au preocupari in domeniul HIV/SIDA.

Redau, in cele ce urmeaza, anuntul oficial: Incepand cu data de 20 Iulie orele 17:00 pana pe data de 22 Iulie orele 15:00, AIDRom organizeaza training pe tematica de mai sus. Activitatile de training se vor desfasura in Bucuresti la Centrul de training si Conferinte AIDRom in strada Halmeu nr 12. Toate costurile, inclusiv transport in limita a 70 Lei sunt acoperite prin finantarea Fondului Global prin Romanian Angel Appeal. Pentru detalii, persoana de contact: Mihail Brinzea, e-mail instruire@yahoo.com telefon 0751179270.

 

Update: Am luat legatura ieri dupa-amiaza cu organizatorii si am aflat ca listele tocmai au fost inchise. Doritorii pot participa insa la un alt training, cu aceeasi tema, pe care il vor organiza in cursul lunii septembrie.

Responses

  1. oh! multumesc tare mult pentru anunt!!! ce ma bucur ca l’am vazut acum !! chiar daca nu prin sesiunea asta, sper sa merg la cea din septembrie.

    intrebare: daca nu traiesc, dar ma implic saptamanal in viata unor adolescenti cu HIV, pot sa particip? eu mi’as dori foarte mult, mai ales ca is deschisa sa lucrez cu astfel de oameni..

  2. @c.est moi – la toate intrebarile iti poate raspunde doar organizatorul, nu eu. Ai datele lui de contact in anunt.

    Cat despre mistouri… bag sama ca nu ai altceva mai bun de facut cu timpul tau decat sa faci misto de unele initiative al caror sens l-ai intelege, probabil, doar daca ai fi tu insati in situatia beneficiarilor directi…

  3. multumesc pentru raspuns. datorita update’ului, am crezut ca ai o legatura mai apropiata cu organizatorii.

    cat despre misto, nu stiu la ce ai facut referire. imi pare rau daca am dat impresia asta. poate ca exprimarea mea nu a fost una corecta. chiar lucrez cu adolescenti care au HIV si de aceea as vrea sa particip la acest eveniment. am vazut ca evenimentul se adreseaza celor care au in familii astfel de cazuri. de aici intrebarea mea…
    dar am sa iau legatura direct cu organizatorii. multumesc!

    imi cer iertare si imi pare sincer rau ca am fost inteleasa gresit…

  4. @c.est moi – in cazul acesta, iti prezint scuzele mele. Chiar am crezut ca faci misto.

    Am luat decizia de a promova, fara nici un interes ori beneficiu material, cat mai multe evenimente care mi se par importante si care consider ca merita promovate.

    In privinta legaturii cu organizatorii, aceasta (inca) nu exista. Voi participa insa la urmatorul lor training (sau cel putin imi propun asta). Si voi afisa detalii din timp.

    Inca o data, scuzele sunt ale mele, impreuna cu un (tardiv, dar sincer) bun venit.

    Adrian

  5. scuze acceptate!:) si multumesc pentru primire

    pentru mine e foarte binevenita informatia despre acest training intrucat e prima data cand aud ca se intampla asa ceva la noi in tara.

    este foarte fain ca ai decis sa promovezi astfel de evenimente. am sa te urmaresc in continuare:)

    ps. o idee: poate dupa ce se termina sesiunea aceasta postezi un articol cu o scurta evaluare a organizatorilor despre eveniment..e doar o idee..:)

  6. @c.est moi – thks. Incerc sa tin pasul.

    Nu bag mana in foc in privinta update-ului. In masura in care voi avea acces la info, le voi posta.


Lasă un răspuns

Categorii

