Publicat de: Adrian | August 15, 2008

Wow… cum isi fac unii blogul…

Am tot citit de preluari integrale de articole fara mentionarea sursei, si postarea lor integrala pe alte bloguri ori site-uri, dar nu credeam ca as putea fi pus eu insumi in aceasta situatie…

Iata ce am descoperit pe site-ul http://cumulatelove.com/37531 : articolul meu, „Sa imbatranesti frumos… Ok, dar ce inseamna asta?” – postat ieri seara…

Ciudat… daca prima fotografie nu imi apartine, cea de-a doua a fost facuta cu telefonul meu… cat despre articol… imi apartine integral…

Avand in vedere ca singura mea conditie pentru a-mi fi preluate articolele in scop necomercial a fost incalcata (si a fost una de un minim bun simt – mentionarea numelui autorului si a adresei blogului pe care a fost postat), am cerut proprietarului blogului urmatoarele:

 

No Responses to “Sa imbatranesti frumos… Ok, dar ce inseamna asta?”

  1. addsalu Says: Your comment is awaiting moderation.
    August 15th, 2008 at 5:37 am Nu stiu daca este o gluma sau nu, dar mie nu mi se pare amuzant. Atat articolul, cat si cea de-a doua poza imi apartin.Avand in vedere ca nu ati tinut cont de singura mea conditie pentru a le putea redistribui – mentionarea numelui meu complet si a sursei – va rog sa retrageti articolul de pe acest site.
  2. addsalu Says: Your comment is awaiting moderation.
    August 15th, 2008 at 5:39 am Il puteti apoi reposta dupa afisarea scuzelor publice atat pe site-ul Dvs, cat si pe blogul meu – la comments – pe care le voi accepta, no problem… – si, bineinteles, cu conditia sa mentionati sursa, precum si faptul ca a fost preluat cu permisiunea autorului.

Lasă un răspuns

Categorii

