Publicat de: Adrian | Septembrie 23, 2008

M-am intalnit cu Piedone! Sau nu?

Nu am fost niciodata ahtiat sau impresionat de intalnirea cu diverse personalitati. Chiar zilele trecute vorbeam cu o colega despre nunta nu stiu carei vedete proteviste, petrecuta in Targu Jiu, la care s-au bulucit, cu mic, cu mare, toti puii de olteni din Gorj… Si ii spuneam ca, daca ar fi fost in Bucuresti, probabil ca nu ar fi fost decat cativa gura-casca… si atat…

Ei, faza este urmatoarea: in dimineata asta veneam spre serviciu, adica spre Piata Universitatii, pe Calea Mosilor, dinspre Obor. La intersectia Mosilor cu Eminescu, doua masini au trecut pe rosu si s-au alaturat celor care blocasera deja intersectia, tinandu-ne pe loc (pe mine si pe ceilalti soferi care intrasem in intersectie regulamentar).

Surpriza cea mare a fost atunci cand am vazut in cea de-a doua masina, in cea care sigur intrase pe rosu, un Logan verde antracit, un nene care semana izbitor cu… Piedone, primarul sectorului 4, spaima oamenilor de rand (doar a celor care calca pe bec… sa fim bine intelesi…). De ce surpriza? Pai, motivele sunt destule… In primul rand, sa vad un primar la volanul unui… Logan (no offense… dar, fie el si nou, parca tot nu e masina de… primar…); apoi, faptul ca nu conducea soferul, ci primarul insusi… ca deh… toti primarii au si sofer… Sau cel putin un nepot care incaseaza salariul de sofer…

Era ora 8:04, dar nu am rezistat… cum am putut parca, am pus mana pe telefon si… suna un prieten… 🙂   Stati linistiti, si amicul se trezeste dimineata, si stiam sigur ca nu e in concediu… Oricum, ideea este ca m-a dezumflat rapid: „mai, eu nu stiu sa conduca un Logan… Aproape sigur nu era el!”

Ar fi fost totusi ciudat, nu-i asa, ca tocmai Piedone sa treaca si pe rosu si, pe deasupra, sa mai si blocheze intersectia? Si totusi… dar nu… nu se poate sa fi fost el…

Responses

  1. Nu stiu daca te-ai intalnit cu PiedoneV dar eu te-am intalnit (si) pe Vox Vocis. 🙂

  2. Culmea e ca nici macar eu nu stiu daca m-am intalnit sau nu cu Piedone de la sectorul 4… 🙂

    In privinta Vox Vocis, proprietarul site-ului are acordul meu scris de a prelua orice materiale de pe acest blog si de a le posta acolo, cu conditia precizarii sursei.

    Oricum, multumesc pentru informatie. Apreciez, pui de oltean ce-mi esti! 🙂

    Apropo, am fost prin jud. Valcea luna trecuta… frumoase locuri!

  3. Sa nu imi spui ca ai fost la Olanesti.
    Mi-sa parut ca te-am vazut 🙂
    Sa fii tu prin Valcea si sa nu ma suni sa bem impreuna o cafea? sau doua…

  4. Ba chiar am fost in Olanesti. Mai mult decat atat, la un moment dat, intr-o intersectie din Rm. Valcea, chiar am intrebat pe cineva care semana cu tine cum ajung in… Olanesti… Daca-mi spui ca tu ai fost tipul… atunci e clar… 🙂

    Cat despre cafea… am baut in perioada cu pricina la ape sulfuroase… ca nu mi-a mai trebuit nimic… Izvorul 7… 24… 11… Fara recomandarile medicului, normal… Le-am avut in schimb pe ale pensionarilor de acolo… 🙂

    In fine, bem o cafea cand ajungi tu in Bucuresti… My treat… ca sa ma ierti…

  5. Adrian,

    Sigur nu era Piedone! Masina e un Skoda Octavia, iar la ora aia probabil era pe teren in alta parte!

    CAT PRIVESTE SUPARAREA TA ERA LEGITIMA!

    TU NU INCEPI PROGRAMUL LA 8.00???
    Ce rĂU SUNT!!!

  6. 🙂 Nu, incep la 8.30… Dar de regula ajung cu o jumatate de ora mai devreme, pentru ca sotia mea intra la 8.00 si o las intai pe ea.

    Dar e ok, poti sa fii rau… :-p

    In privinta lui Piedone, multumesc pentru clarificari… Dar semana izbitor cu nenea, sa stii…

  7. Erai intr-un Megan?.
    Nu nu eram eu, ti-as fi indicat Baile Govora. E cam pustiu pe acolo 🙂 🙂 🙂

  8. @cllod – stiam eu ca ai suflet bun… 🙂 🙂 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

