Publicat de: Adrian | Octombrie 24, 2008

Cum poti ocupa 4 locuri de parcare cu o singura masina? Simplu…

Problema locurilor de parcare din Bucuresti este deja un subiect „fumat” si „prafuit”. Criza este deja stiuta si para-mediatizata. Este adevarat ca ea revine permanent in atentia publica, cu diverse prilejuri… Cele mai recente discutii au fost starnite de „desteptarea” primariilor de sector, care in sfarsit si-au dat seama ca pot colecta bani buni la bugetul local adunand masinile parcate aiurea. No offense, dar pana si cei mai calmi sau ingaduitori dintre noi ne-am revoltat nu de putine ori vazand indolenta unor soferi care, desi aveau posibilitatea de a-si parca masinile la 50-100 metri mai departe de locul in care aveau treaba, au preferat sa ocupe banda a doua (prima fiind deja ocupata de masini parcate), sa isi aprinda avariile si sa intre lejer in magazine, fara a le pasa de faptul ca traficul in zona avea sa se aglomereze simtitor…

De asemenea, multi dintre noi i-am condamnat pe cei care isi parcheaza masinile „aiurea” (parcare tip „balega”, cum se mai aude prin cartierele bucurestene… 🙂 ), ocupand un loc in asa fel incat sa nu mai aiba loc o alta, chiar daca soferul ar vrea sa intre pe locul platit de el insusi… Nu mai vorbesc despre cei care isi lasa in parcare magaoaiele de serviciu – te miri ce Iveco sau alte tipuri de camioane de oras, acele microbuze imense… Ba… am vazut chiar si tiruri sau camioane „normale” parcate frumos, in fata blocului, pe vreo straduta sau chiar in parcarile de resedinta, ocupand lejer 3-4 locuri obisnuite…

Dar parca niciodata nu mi-am putut imagina ca se pot ocupa nu mai putin de patru locuri de parcare cu o masina „normala”, fie ea si un SUV… Ei bine, o soferita (cum altfel? 🙂 ) – si blonda pe deasupra (no offense, ladies…) a reusit sa imi demonstreze ca se poate…

In parcarea de la un hipermarket bucurestean, doamna cu pricina a parcat „pi sientru”, cum spunea un nene revoltat, cu origini moldovene daca ar fi sa ne luam dupa accent si dupa debitul sau verbal. Adica exact intre doua locuri de parcare. Poate ca nu mi-ar fi atras atentia daca s-ar fi oprit aici. Era doar o alta „parcare tip balega” si nimic mai mult. Numai ca duducutei i s-a parut, bag sama, ca botul masinii este, parca, prea „in afara”. Asa ca a calcat ambreiajul din nou, a introdus schimbatorul de viteze in marsarier si a dat inapoi aproximativ un metru. Pe aceeasi linie! In felul acesta a reusit sa ocupe nu doua, ci… patru locuri de parcare. Cu o singura masina!   „Comenteeezi?”  Sau… „Gogule, probleme mah?” 🙂

Iaca si dovada…

Responses

  1. La donna e mobile.
    Mai misca omu` sa nu anchilozeze,pe 3-4 parcari.
    Sa poata manevra la intoarcere.
    Eeeee,asta e rabdarea sfintilor,de la parcare cetire,mon cher.
    Arata bine tanti,la tante tre sa li se ierte multe,ca-s slabe de inger si de cap,mon cher.
    Aiesta e farmecul lor.
    No offense,mon cher…

  2. Mon cher, cu permisiunea mataluta ma abtin sa comentez. Nu de alta, dar s-ar putea sa nu mai gust mancare calda daca-mi scapa vreo „bobita”… 🙂

    In plus, ce sa zic… am intalnit si soferite bune… Dar, asa cum le-am spus si lor, ele conduceau „barbateste”… 🙂

  3. „Parcare tip balega”!!! Ha, ha 🙂 Sincer nu am auzit această denumire, dar am întâlnit-o. E tare de tot poza. Cred că s-a chinuit mult să obţină asemenea simetrie a roţilor!! dacă aşa a priceput ea rostul acelor linii.
    Ce ne mai mirăm! La cum se obşin permisele azi… numai ne miră nimic! Deunăzi arătau la ştiri o „pupăză” care a venit beată la examenul auto!!! Cu tupeu, măi nene! Cică s-o mai şi întâlneşti pe drumurile patriei! Doamne feri!
    De-asta prefer să vin cu autobuzul în Bucareşti. Măcar nu-mi mai bat capul cu parcarea! Mă „parchez” cum vreau…pe „trotal” 🙂

  4. Alex, partea cea mai trista este ca in traficul bucurestean, nu in parcari, intalnesti „specimene” si mai ciudate. Chiar vorbeam intr-o zi cu sotia mea despre subiectul asta. Eram in intarziere si trebuia sa fac la un moment dat stanga, pe o strada laterala, asa ca m-am oprit la semafor pe linia de tramvai, in dreptul unui troleibuz. Si ii ziceam sotiei mele ca stiu ca nu e chiar cusera treaba, ca am facut putin pe nesimtitul, dar chiar ma grabeam atunci si m-ar fi incurcat teribil sa stau dupa troleibuz. Chiar cand imi faceam procese de constiinta a venit un alt tip care s-a oprit in dreptul meu, pe linia de tramvai de pe contrasens, pana cand s-a facut verde si a zbughit-o in fata mea… Am ras atunci si am tras concluziile: oricat de nesimtit ai fi in Bucuresti, permanent se gaseste un altul mai nesimtit ca tine… 🙂 Si, nu stiu de ce, dar am senzatia ca poti extinde usor principiul la toata tarisoara noastra…

  5. Copiii sint atrasi de fetele luminoase,zimbitoare.
    Unii zic ca Isus era serios.
    Si n-a ris.
    A tot plins.
    Eu cred ca a ris,a plins,a zimbit.
    Asadar,pe unele bloguri se poate si sectiune foto personala.
    Te ajuta sa integrezi blogul in familia lui,in arealul lui.
    Cred ca au si efect catarctic pozele.
    Un zimbet dulce de copil.
    Un rasarit de soare.
    O batrinica numarindu-si averea din batista mototolita.
    O floare de nu-ma-uita.
    Sigur e un feeling absolut subiectiv.

  6. Interesanta perspectiva, smile! Si eu cred ca El a ra, a plans, a zambit…

    In privinta sectiunii foto personale, eu unul sunt destul de rezervat. Adica, ii respect pe cei care le posteaza, dar nu cred ca e pentru mine. Fara suparare, nu?

    PS Era sa uit. Welcome! Si te mai astept pe aici!

  7. ,,Cel ce sade in ceruri ride” pe bune
    Cind oamenii rid,creste oxigenarea cu oxigen a creierului,zic studiile medicale
    De asemenea,se stimuleaza imunitatea
    Se intind ridurile
    Mai bine ca la botox
    Tensiunea scade
    ,,O inima vesela e un bun leac”
    ,,Dar pizma[invidia,scrisnirea dintilor,privirea
    rea, scrutind greselile prietenilor.neiertarea,poftirea dupa ce nu ai,ambitiile absurde,egocentrice]imbolnavesc inima
    E neuroza cardiaca
    Si organele interne
    Exista ulcer de stress,infarct de STRESS,cefalee,colici biliare,dureri abdominale,insomnii,tahicardii
    Cancerul poate fi urmarea anilor de necaz
    Imunitatea se deregleaza
    Sistemul imun nu mai recunoaste celulele canceroase ca non-self
    Atunci acestea se inmultesc
    Asta e cancerul de necaz
    Sigur,coroborat cu alti factori:alimentatia artificiala,aditivii alimentari,noxele,radiatiile,ultravioletele pentru melanom,hormonii,sresul oxidativ
    Si cind te gindesti ca ocupam ,,n” parcari virtuale cu datu`n ginduri despre umor,buna dispozitie,mon cher…
    Acum ,veselie sa aveti,dragilor
    Sa nu ajungeti la doftori
    Nici cu gindul
    O zi cu umor,multe comedii dragute,haz de necaz sa aveti azi,preaiubitilor!
    ,,ZIMBESTE,MIINE VA FI MAI RAU”

  8. Ma intorc cu bucurie pe blog
    Ca ma mai luminez de la partea de blog care nu-i umbrita
    Din partea luminata de,,adevar si iubire,de preasfintul cuvint”ma inspir cind le vorbesc iedutilor de eclipsa
    Ce grav ii sa nu ai ochelari speciali de eclipsa
    Poti orbi ca Saul din Tars
    Uite ca Lumina lina a impartit stralucirea cu noi
    Acum ,poate m-oi invrednici sa pun de-o marama
    Ca tre cind cobori de pe Horeb,sa nu smintesti pe cei intunecati
    TE POATE OPRI SI SRI,SPP pentru port ilegal de lumina extraterestra
    Fara aviz de la centru, ,,contra vinovatului,pentru siguranta statului”
    Nu tre sa-mi zica nimenea ca umbla cu Fiul timplarului
    Se vede,se vede,se vede,mon cher

  9. @ aisem – imi place optimismul tau… „zambeste… maine va fi mai rau” 🙂

    Iar stilul… ma da pe spate, de fiecare data. Parole d’honeur…

  10. PAROLE,cheri
    No offense

  11. Sa nu cazi pe spate ca la vindecarile Benny Hin
    Ca nu-s aghiotanti sa te prinda
    Ar fi ingerii
    Dar tre sa -i arvunesti dinainte
    Cu…credinta ca nu te lovesti
    Daca harul vindecator e la lucru oricind,oricum,oricit,cu oricine
    Dar…n-am vazut live,ierte-ma Domnul
    Sa nu hulesc,chiar ma tem de sacrilegii

  12. @excelent – ai dreptate. Am modificat „cuvantul”.

    In rest, imi mentin spusa. Desi sunt mult mai prevazator si recunosc ca am vorbit doar la figurat. Cat despre vindecarile a la cine zici tu, sunt destul de rezervat. Nu le contest, dar nici nu pot sa spun ca sunt un fan infocat al lor. Pur si simplu, sunt mai rezervat. Tocmai din dorinta de a nu comite vreun sacrilegiu, cum spui. Adica… cred din suflet ca sunt posibile, dar sunt si multe escrocherii, din pacate. Si atunci mai bine tac.

  13. Ajung mai tardiv la net
    Dar….imi lipsea lumina lina
    Si micutul jupinache
    Eeeeee,ce vremi si ce oameni,moncher
    Cind se parca pe 4 parcari
    Mai,mai
    Si-o lelita soferita
    Se unduia serpeste catre mall,mai,mai
    Se cinta in ritm de manele ,mai,mai
    Si ochelari de eclipsa la liber aveai,mai,mai
    Ca e 30 nov aproape.mai,mai
    C-asa-i jocu` pe la noi
    2

  14. 2 `nainte
    3`napoi,mai,mai
    Scuze pentru eroarea tehnica
    Am dat precoce ,,submit”
    Am parcat precoce pe 2 parcari cu bucluc,mai,mai


Lasă un răspuns

Categorii

