Publicat de: Adrian | Octombrie 31, 2008

Banane de… Braila?!…

Yeap. Ati citit bine… Si eu am fost surprins cand am vazut… intr-un hypermarket bucurestean, oferta nemaivazuta, nemaiintalnita si nemaipomenita…

O fi o noua specie de bananieri, adaptata la conditiile climaterice ale tarisoarei noastre, cu iernile noastre a la Intorsura Buzaului (cand auzi de temperaturile extrem de scazute de acolo, mai ca intelegi de ce si-au intors buzaurile sau buzoaiele localnicii… atat de tare incat i-a ramas numele asa tinutului… Intorsura Buzaului… in traducere libera The Turn of Buzau… ori, daca insistati… The Turn of The Big/ Great/ Huge Lip…)… Problema cea mai mare este insa ca bananele de Braila seamana oleacut’ cu… merele…

Voi ce parere aveti? Priviti, minunati-va si… comentati…

Foto: addsalu, 2008

Responses

  1. Asteptam kiwi de Sascut (sub forma de prune) si curmale de Valea Calugareasca. 🙂

  2. S-ar putea sa razi, dar am auzit ca la Medgidia se cultiva… kiwi… 🙂

    Asteptam asadar curmalele de Valea Calugareasca… desi dupa o sticla-doua de… Valea Calugareasca, s-ar putea ca toti strugurii sa para… curmale… 🙂

  3. „Nu vă râdeţi” (expresie tipică la sudişti ca noi) dar eu am avut în curte un smochin! Necazul e că nu am ştiut cum se îngrijeşte şi a îngheţat a doua iarnă. Trebuie învelit cu folie de plastic şi cu coceni de porumb, apoi primăvara dezvelit ca să-şi revină. Chiar făcuse smochine, dar nu au apucat să se coacă. Şi am văzut la cineva o specie de cafea, dar nu arboricolă ci tufă (o fi fost pt ness?) La cum evoluează clima la noi… să nu ne mai mirăm de nimic!
    Aştept …stafide de Cotnari! 🙂

  4. Smochine avea bunica-mea in curte (in Constanta) si erau bune. Curmalele, insa, cresc in locuri mai calde. La Valea Calugareasca se face cald repede-repede…

  5. Ei, hai ca va surprind eu… Eu am trei curmali intr-un ghiveci, in Bucuresti… Le-am obtinut din samburii de la trei curmale, si acum plantele depasesc doi metri inaltime… Inca mai astept sa faca vreo curmala-doua… Ca sa le duc la Valea Calugareasca… 🙂

  6. Stai puţin că mă ofer să te ajut eu. Am nişte lăzi încăpătoare prin magazie şi facem rost şi de-un camion! 🙂
    Râd eu, dar chiar salivez cu gândul la viitoarea ta recoltă de curmale!
    Şi eu am pus prin ghivece şi seminţe de curmale şi de portocale şi de mandarine. Nu le-am prea dat importanţă. Cine ştie ce mai ieşea?
    Când vor rodi primele curmale, te rog să scrii un post aici, cu poze! Să ne minunăm toţi!

  7. Umorul tine loc de antioxidanti si antidepresive
    E semn de inteligenta
    De aceea il au putini indivizi[ide]
    E criza si la umor
    Dar nu la adsalu
    Aici ploua cu zimbete dulci, de te lingi pe buze
    Si mai ceri,,bis”
    Nu te mai saturi de buze dulci
    Si dai in diabet,mai,mai

  8. @ ergo sum – mai, mai… ma facusi sa zambesc, mai draga… Si stilul e, cum spuneam, inconfundabil… iar vioiciunea… molipsitoare… Multumesc, mai draga!


Lasă un răspuns

Categorii

