Publicat de: Adrian | Noiembrie 5, 2008

„Cumparam… par”

Neica, mersei ce mersei prin Bucurestiul nostru cel de toate zilele si vazui un afis pe-un stalp. De lumina, nu de telegraf. Adicatelea acolo statea el. Afisul. Sau anuntul, ma rog…

21102008

Vezi mare, zice-se ca „numai 31 octombrie, de la 9.00 pana la 16.00, Bucuresti, Sos. Colentina, intr-un bloc, la parter, langa Biserica Sf. Dumitru (vis-a-vis de Kaufland) CUMPARAM PAR Natural de la 25 cm, carunt, vopsit de la 40 cm. (Plata conform lungimii si tarifelor). In alte zile rugam sa nu ne deranjati”.

Acum, ce sa inteleg eu, ca simplu pieton care citeste anuntul? Bine, lasand la o parte faptul ca parul meu nu are 25 de cm (poate doar daca pun cap la cap cateva fire si le lipesc cu Super Glue… 🙂 ), am cateva colege care ar putea beneficia de „super oferta”. Sau as putea s-o tund pe mama soacra… Hmmm… aici cred ca e o problema… Ea se incadreaza la categoria a doua… aia cu „carunt, vopsit de la 40 cm”. Carunt e, vopsit e, dar nu e vopsit de la 40 de cm, ci e vopsit tot… Oare l-or primi?

Daca stau bine sa ma gandesc, mai e o problema… Ar trebui ca parul respectivelor sa fie muuuuult mai lung decat zic ei in anunt, pentru ca altfel imi va fi imposibil sa conving pe cineva sa imi dea parul „sa intru in afaceri”. Afaceri cu par… Wow… cum suna… 🙂

Oare s-o castiga bine din asta? M-as duce sa intreb, dar 31 octombrie a cam fost de ceva timp… Si, la cata amabilitate rezida din textul anuntului (care, apropo, ar fi trebuit sa fie cat de imbietor posibil… ca sa te convinga sa iti lasi parul pe pardoseala lor…), mai ca mi-e putin teama de o reactie a la „clientul nostru, stapanul nostru” tipic damboviteana… Stiti voi, cestiunea aia cu „in alte zile va rugam sa nu ne deranjati”… Parca lipseste de aici ceva… Ca sa fie complet anuntul, eu i-as mai fi adaugat ceva: „In alte zile va rugam sa nu ne deranjati. Altfel, vedeti voi ce vi se poate intampla…” 🙂

Responses

  1. 😉 Am scris si eu despre asta. Si mie mi-a placut finalul anuntului… 🙂

  2. Io le-am gasit in jurul garii de nord. Sunt cu duiumul..

  3. Ce tare… Oricum, am sesizat ca avem o serie de lucruri in comun… cestiunea cu antenele… acum asta cu parul… si am de multa vreme in minte un post despre semnele de circulatie. Am tot asteptat sa gasesc si poze…

    PS Am cautat articolul tau despre „cumpar par”. Nu l-am gasit. Poti pune si un link, nu-i bai. 😉

  4. http://bogdanic.wordpress.com/2008/10/27/ce-se-mai-cumpara/

  5. Thks, bro!

  6. U’r wellcome! Ai dreptate. Ne intereseaza cam aceleasi lucruri. Suntem niste oameni sensibili 🙂 traind acelasi cosmar ilar …

  7. Yeap! Ca dovada, te-am adaugat si in blogroll…

  8. Spasiba! Imediat ce ajung la un calculator iti voi intoarce serviciul.

  9. peste exact tipul acesta de afişe am dat şi în Suceava, aşa că… 🙂

  10. vand par vopsit lung 30cm

  11. @iacobescu cornelia

    Multumesc pentru ca mi-ati spus. Chiar… de ce mi-ati spus?…

  12. sunatima ca am par natural de vanza 50 cm […moderat…]

  13. Bogdan… Era doar un articol inspirat de un anunt de pe un stalp… Nu cumpar par, nu am ce face cu el… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

