Publicat de: Adrian | Noiembrie 6, 2008

De ce nu scad preturile la benzina?

Am auzit un banc pe care, dupa cum v-ati obisnuit deja, nu ma lasa inima sa-l tin doar pentru mine… Marea intrebare e insa urmatoarea: banc-banc, dar… o avea si vreun sambure de adevar? 🙂

 

Reporter : – De ce nu scade pretul la carburanti proportional cu evolutia pretului barilului de petrol?

Oficial companie petroliera: – Nu putem scadea preturile mai mult de atat. Si asta din cauza nenorocitilor de la Apa Nova, care au marit preturile la apa pe care noi o punem in benzina.

Responses

  1. Păi da, aşa o fi, mai ales dacă s-or fi gândit la apă…Evian! Să fie benzina „botezată” cu apă de soi!

    Mi-am amintit de alt banc, în care doi fumători îşi manifestau preferniţele pentru anume ţigări. Unul fuma „tradiţionalele”Carpaţi, altul nu voia decât Kent, pentru că dorea să moară de un cancer „superior”, nu ordinar! 🙂

  2. 🙂 Tareee… Si eu am auzit pe unul care zicea ca i-ar fi rusine daca ar muri calcat de vreun Trabant… De un Mertz… ar fi altceva… 🙂

    Apropo de Evian… Ai incercat vreodata sa citesti numele acestui tip de apa „pe dos”, de-a-ndaratelea? Iese… „Naive”… Sa fie oare intamplator? 🙂

  3. 🙂 asta-i şi mai tare! Chiar nu m-am gândit! Se pare că nu-i chiar…”întâmplător”. Mai ştiam şi altele, dar nu-mi vin în minte acum. Unii chiar au această „plăcere” să râdă pe seama viitorilor clienţi…
    Deh…


Lasă un răspuns

Categorii

