Publicat de: Adrian | Decembrie 16, 2008

Haiducul si… hamsia… :-)

Haiducul meu este un tip din cale-afara de milos. Are o multime de jucarii cu care se joaca atunci cand isi face baie si, la un moment dat, a primit cadou si un pistol cu apa. I l-am umplut si i-am aratat cum sa il foloseasca, spunandu-i:

– Hai, uite, „impusca” un animalut!

– Nuuuu, mi-a replicat imediat. Nu vreau sa il doara!

I-am explicat ca e doar in joaca, si ca animalutele sunt si ele de jucarie, ca nu le doare daca se joaca cu ele, dupa care mi-a spus:

– Dar stii, tati, tot nu vreau sa le „impusc”.

– Bine, tati, atunci fa-le o baita… stropeste-le cu pistolul cu apa…

Si am cazut la pace… 🙂

Acesta este Haiducul. Haiducul meu mic.

Zilele trecute, mama soacra ne-a facut o surpriza si ne-a prajit niste hamsii. Atat eu, cat si piciul savuram, ocazional ce-i drept, acesti pestisori crocanti… Cu un pic de mujdei… e un adevarat deliciu… (sa va mai spun ca si acum, in timp ce relatez aceste lucruri, imi lasa gura apa? 😀 )

hamsii1

Sotioara mea ii arata piciului surpriza si il invita la masa.

Haiducelul ia o hamsie, o intoarce pe toate partile si intreaba:

– Pestisorul asta e mort? 🙂

– Tie se pare ca e viu, ca misca?

– Uite… are si ochisori… si gura…

Dupa care il ia, il inmoaie – de fapt, mai degraba il plimba victorios prin saramura si spune, victorios:

– Ia uite-l cum inoata!… 🙂

Responses

  1. Ne faci poftă cu peştişorii rumeniţi! Adevărul e că sunt delicioşi!

    Simpatic foc Haiducelul! Să-l ţină Dumnezeu tot aşa! E bine că e milos. Unii trateaza asta ca o slăbiciune şi-i învaţă pe copii să fie duri. să fie…”bărbaţi”! Şi ajung şi mai neciopliţi decât cei ce-i învaţă. E atât de frumos să vezi un copil milos, sensibil, iubitor cu oamenii şi cu toate făpturile.

  2. Ei, stii care e problema? Ca a trebuit sa ducem multa munca de lamurire cu privire la animalutele pe care… asta e… le mancam fiecare dintre noi. Pentru ca si legumele, si fructele… toate… traiesc… Incearca sa ii explici asta unui haiduc ca al meu… ca trebuie sa le mancam pentru a trai, a creste mari… O adevarata provocare, ce sa mai… A fost si destul de amuzant, e drept… 🙂

  3. Ce tătic mîndru avem aici! Are şi de ce! Deştept haiducul tău:) e 7 şi ceva ora, deja am rîs de dimineaţă… semne bune ziua are!

  4. Saru’ mana, conasule! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

