Publicat de: Adrian | Decembrie 30, 2008

Iar se scumpeste motorina?

Zilele trecute am crezut ca visez. Frumos, nu urat. Cand am alimentat masina si am vazut ca suma totala era undeva in jurul a 160 si ceva de RONi. In loc de 200-220 cat ma resemnasem cu ideea ca voi plati de fiecare data cand mi se aprindea martorul de bord. 

Culmea stiti care este? Ca n-as fi crezut vreodata ca baietii cu par blond si ochi albastri (ca sunt rusi sau austrieci… tot aia e…) stiu si sa scada preturile, nu doar sa le creasca. Si nu ma refer la scaderi cu 6 bani dupa ce au scumpit-o cu 80 de bani…

Acum se aude prin targ ca, vezi Doamne, datorita cresterii cotatiilor monedei Euro, saracii petrolisti sunt nevoiti sa creasca din nou preturile la pompe, de la 1 ianuarie 2009.

Sa va mai spun ceva, asa… sa va stric sarbatorile? Motorina se va scumpi de fapt mult mai mult. Pentru ca din ianuarie nu vom mai gasi la pompe decat motorina Euro 5. Adicatelea din sortimentul acela pe care-l ocolim, de regula, pentru ca este mai scump. De acum nu vom mai putea sa il „ocolim”…

Cel putin asa zic unii… care par a sti ce vorbesc…

And… guess what? Punem pariu ca vor urma scumpiri in lant, pe motiv ca „s-a scumpit motorina”? Desi acum n-am vazut ieftiniri pe motiv ca pretul carburantilor a scazut… Deh… tara mea de glorii, tara mea de dor…

Responses

  1. Eu – oricum – puneam doar euro5. La multi ani si toate cele bune tie si celor dragi!

  2. Eu am cam evitat Euro 5. Nu cred ca diferenta e atat de mare, calitativ vorbind. Dar, in fine, de acum incolo oricum se pare ca nu mai avem de ales…

    Multumesc pentru urari si… La multi ani si tie si sa va dea Bunul – tie si celor dragi – tot ce stie El ca va este necesar pentru a fi mai buni, mai sanatosi, mai iubiti si mai iubitori!


Lasă un răspuns

Categorii

