Publicat de: Adrian | Ianuarie 20, 2009

Nea Ion, alias Mr. John

Sunt destui aceia care stramba din nas atunci cand vreun conational aterizat, prin te miri ce imprejurari, pe meleaguri indepartate, isi adapteaza numele locului de adoptie. La o adica, mie unul mi se pare un lucru totalmente acceptabil, atata vreme cat respectivul nu-si reneaga originile si o face pentru a se integra mai usor in societate, fara a fi privit (la fel de) ciudat.

Ce se intampla insa cu nea Ion, patron de butic sau, dupa posibilitati, de magazin, intrat si el in marea familie europeana de vreo doi anisori? Se adapteaza, fireste… Iar daca mai are si magazin (pardon, store…) in centru si stie ca „reclama e sufletul comertului”, tine cu tot dinadinsul sa se prezinte in stil international:

Ion Burcea, adicatelea, in traducere libera, John Burch, ba!

Iaca si dovada, pentru ca zice-se ca o imagine valoreaza mai mult ca o mie de cuvinte. Eu va dau doua imagini, ca sa scutesc vreo 2000 de cuvinte… 🙂

10112008002

10112008003

Responses

  1. vai cît am mai rîs aici, pfai!

    merci mult, adiţule 🙂

  2. era o glumă cu faza asta… cică vine James Bond şi zice: „I’m Bond. James Bond”. Vine românaşul şi zice: „I’m Ion. Ion Ion.”

    sau, într-un local western, intră 3 pistolari… primul: scoate pistolul şi stinge ţigara unuia cu glontele apoi zice: I’m Jack!”… al doilea: scoate pistolul şi stinge ţigara altuia cu glontele şi zice „I’m Bud!”… al treilea, la fel, doar că nu nimereşte şi îl împuşcă în mînă… şi zice: „”I’m sorry!”

    ok, I’m sorry, too 🙂

  3. Tot de goange te tii, Andreiasu’ tatii… 🙂

    Si tot tu dai savoare postarilor!

    Multzam ca trecusi prin barlogu’ meu, conasule! Si te mai astept!

  4. hei, nu mă peria aşa… savoarea articolelor o dai tu, că tu le scrii, noi, comentatorii sîntem doar goange sunătoare (după noua traduce a Bibliei din 1 Corinteni – că tot mi-ai zis că mă ţin de goange:)

    bineînţeles că o să mai trec pe la bîrlogul tău, doar îl savurez zilnic, cu ceaiul în faţă… e grav cînd scoţi cîte o dumă din aia de-a ta, a la adi, şi am ceai în gură, uh.. 🙂

  5. ei, las’… ca asa iti pastrezi monitoru’ curat… Da-i perdafu’ neamule! 🙂

  6. Uite ca am invatat o noua metoda de curatat monitoru’!
    Ha, ha, ha! 😀


Lasă un răspuns

Categorii

