Publicat de: Adrian | Ianuarie 30, 2009

Povesti haiducesti – „Animalutele”

A fost odata un baietel care era cat pe-aci sa dea foc la casa. A chemat-o pe mami, care a turnat o galeata cu apa pe foc, ba inca face si apa prin casa de s-a udat tot covorul.

Tata i-a spus:

– Mai bine ia-ti un animal, un cal sau un bou, ceva…

El nu stia ca fac pipi sau caca prin curte… Cand a vazut, le-a zis:

– Ce-ati facut, mai animalelor?

S-a odihnit, s-a relaxat, si apoi i-a zis baietelului:

– Hai, le poti pastra!…

Mama nu stia ca le puteam pastra, asa ca m-a intrebat:

– Mai, ce e cu animalele astea?

– Tati mi-a spus ca le pot pastra!

– De ce i-ai spus? Trebuia sa te gandesti inainte, ca fac mizerie!…

Tata a zis:

– Lasa, ca fac eu curat dupa ele! – dar nu stia cat caca faceau un cal si un bou…

Pana la urma si-a dat el seama, dar a fost prea tarziu…

Si-am incalecat pe-o sa, si ti-am spus povestea asa.

Responses

  1. Adrian, am râs cu lacrimi la toate aceste episoade din viaţa de creator a fiului tău. Promite bine! Aşa că ai grijă să îi încurajezi talentul.

    Cel mai câştigat în toata treaba e bunicul. Pe post de scrib are ocazia să la audă la „prima mână”, proaspăt ieşite din focul creaţiei!

    Iar faza cu poza cu …moţ… am râs pe cinste. Imi închipui ce entuziasm pe prietenii tăi la primirea „trofeului”! Ha, ha! 🙂

    Aştept şi noi episoade haiduceşti. Mult succes!

  2. Ei, si tu acum… Doar stii cum e cu „muza”… Apare cand are ea chef… Dar cand apare si produce o noua „perla”, stii ca poti conta pe mine… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

