Publicat de: Adrian | Martie 24, 2009

Ia shaorma, neamuleeee!… Shaorma de post!…

Salaam aleicum, mei!

Mei, venit la Romanica si blagut aici atat de mult, ca vrut sa stabilesc aici devinitiv, mei. Prumos tara, prumos romanca, mei, prumos bobor… Simtit aici ca acasa la mine… Bobor colorat din belsug, integrat usor, mei… Vazut aici Mertzan mai mult degat la mine in tara, mei… Avut agelasi gust la masini ca voi, bobor roman… Mertz, masin german in general, mei, gu gat mai zgumb, gu atat mai bin, mei… Sa vazut la fraier valoarea la tine, mei…

Blagut la voi si muzica, mei… Simtit ca la mine-n Orient, mei… Vazut biranda unduit gand gandad manea, rai bairam, mei… Simtit ca la Stambul… Brumos oras, Stambul… Gasit acol rahat egzebtional la magazin, mei… Si fistic, sugiuc, falafel, baglava, kebab, shaorma, mei… Buuuun…

Gand stabilit aici, trebuit renuntat la gamilul meu. Administrator nebun nu dat voie venit gu ea la apartament in Ferentari. Dar gasit un porc de caine care semanat gu un maimut si luat de suflet sa fost la mine animal de gombanie. Voi spus la acest borc de gaine Ogar afgan. Brumos… semanat gu maimut si inalt ca un gamil, mei… Mangaiat la suflet gand vazut… gum semanat el gu gamil la mine… be care fost nevoit sa trimis inaboi la boborul meu… blatit bilet de avion la bagaj, mei… ga nebun de aviator nu vrut sa lasat gamil la business class, unde luat bilet… si imbargat la bagaj… Dar agum ajuns gu bin si fagut debresie, tratat la psihiatr, mei, si revenit fericir la ea… Agum fugit in lum gu un gamiloi si trimis la feligitar din Oaza Fericir din Sahara…

Gandit sa vag business aici la voi, mei… Gandit sa deschis magazin de rahat, dar spus la mine un Parpanghel ca voi nu gumbarat rahat, pentru ca gasit gratis peste tot. Maidanez si animal de gombanie mare producator si nu butut sa vag concurentz la ei… Ei zvidat si gongurentz, si bunu zimtz…

Gandit aboi sa vag magazin de fistic, sugiuc, falafel, baglava, kebab, shaorma… Dar fistic, sugiuc, baglava zgumb aici si dat valiment… Tot client zis la min za ma duc la negurat gu pret asta mare gu tot… Nu inteles de ce ostil gu min…

Vagut atunci magazin de kebab si shaorma, mei, si totul mers bin pan vazut ca client nu mai gumbarat. Intrebat la el si razpunz la min: „Noi tinem post, arabule!” Intrebat la el ce insemnat mangat de post, bentru ga eu inteles ga nu mangat deloc gand tinut post, ga la noi, la Ramadam… El ras la min si spus ga el mangat gand boztit, dar mangat de post… Ji atungi luminat la min un gand misto: vagut shaorma de post, mei! Shaorm de bost e vagut din gartofi, varza, castraveti murati si ketchup, mei… Vara carn deloc, mei! Forte bun si granitor, mei… Si de post, preamarita sa fie inteligenta mea nativa, mei!… Ce, chinez nu vagut la voi carnat de soia, salam, barizer ji bateu de soia? Eu de ce nu vagut shaorma de post? Me grabesc za brevetat inventia la OSIM, mei, ga altfel mult bobor colorat za nu gopiat reteta, mei, ji iar sa dat valiment…

shaorma-de-post

Foto: addsalu

Za va zbun ceva, mei… Mers bine la min de gand cu inventie, mei… Zghimbat Mertzan, gumbarat mult CD gu manele ga za merg cu geamul jos si muzic tare, mei, sa vazut tot bobor ca sunt arab de aur, mei… Valor la mea, valor la mea, gum zis vecin la min… Va bub be toti, mei… Salaaam aleicum, ji ve astebt la un shaorm de post! Gandit si la reclam… sunat asa:   „Ia shaorma, neamuleeeee!… Shaorma de post!…”

Responses

  1. Foarte original. Cat de curand vom avea porcul,vaca si puiul de post………..

  2. Mai sunt si alte idei nastrusnice… De exemplu, un amic vegetarian m-a invitat odata la un gratar… de porumb… 🙂

  3. Asta nu e nimic,dati-mi o adresa de mail sa va trimit alta mai tare,ca la Iasi se fac sfinti la comanda!

    Ramineti in El!

  4. De care post frate,de radio de Tv,ori poate de santinela? O Doamne ai mila!

  5. Adresa de mail este la „contact” – imi puteti trimite ce e de trimis la „scrisorica arond gmail punct com” (inlocuiti, fireste, „arond” cu „@”, si „punct” cu semnul „.”

  6. Vezi că ai uitat de şuberek! Cu oaie din Pipera! 😀

    Dar m-ar interesa pentru „sezonul” de post dacă nu se găsesc cu urzici şi cu ştevie! Ar fi mortale! Ca la raţe, Bibicule!

  7. Nu am vazut asa ceva prin Bucuresti… Dar iaca o idee de afacere… Hai repede cu ea la OSIM, ca sa nu ne-o ia inainte arabul… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

