Publicat de: Adrian | Aprilie 24, 2009

A innebunit WordPressul

Nu lupul a innebunit de data asta, ci WordPressul…

Nu am fost niciodata robul statisticilor, al numarului total de accesari, insa, ca tot omul cu blog pe platforma WordPress, convins fiind de altii cu state mai vechi intr-ale bloggingului ca „da bine” sa le ai acolo, le-am lasat si eu „la vedere”. Dupa care am adaugat si alte informatii la fel de importante, dupa spusele „meseriasilor” – pozitia in ZeList, cea din Blogrank…

In fine… Sa revin la surpriza de proportii de azi dimineata. Deschid mailul, vad ca am ceva comentarii pe bloguri, dau click pe link sa vad despre ce e vorba si sa raspund si, cu totul intamplator, arunc un ochi si pe statistici, sa vad totalul accesarilor… Ei bine, daca ieri erau vreo 70 si ceva de mii, astazi am ajuns la… 15.146… 🙂

Iacata ca se confirma din nou vorba veche, batraneasca, conform careia „se poate si la case mai mari”… Si se poate ca si WordPressul sa o ia razna, nu numai… lupul…

Responses

  1. da, am observat asta.. uită-te și la Alin Cristea pe blogul Rotundu, a pățit cam la fel… doar că lui i-a furat cam 100.000 de vizite.

    Post și rugăciune ca să vă dea înapoi vizitele? 😀

  2. Pe „Shalom” nu a „furat” nicio vizita, dar ma confrunt cu o alta problema: nu-mi pot accesa mailul pe yahoo. Dupa ce introduc adresa si parola imi spune „Your account has been blocked (81..3003)”
    … asta e lumea virtuala!

  3. Poate că s-au gândit puţin …”haiduceşte”! Să ia de la …”bogaţi” şi să dea la …”săraci”!!! 😀 Ha, ha!
    Ori lucrează vreun român pe acolo! 🙂

  4. @ Andrei – sa inteleg ca ai avut o perioada de post si rugaciune, pentru recuperarea „vizitelor”? 😀

    @Violeta – si eu am patit-o cu yahoo… Asa ca mi-am mai facut un cont similar, dar pe gmail… Din doua, n-or pica amandoua in acelasi timp…

    @Alex – care bogati, conasule? Nici nu indraznesc sa ma compar cu „bastanii” cu peste 100.000 de accesari… Daramite cu cei cu peste 500.000… sau 1.000.000…

    Tare faza cu romanul… dar, daca era, fura platforma cu totul… 🙂

  5. Adrian, nu mă pune pe gânduri. Poate intru într-o dimineaţă şi nu mai găsesc nimic: „măi, care mi-aţi furat blogu’? Mi-o făcurăţi, ha!”

    Crezi că nu or fi şi ep la WordPress românaşi? ba bine că nu! Unde nu sunt?

  6. Ba cred ca sunt si pe acolo, Alex… Mai bine stergem ultimele comentarii, sa nu le dam idei… Ha, ha, ha 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

