Publicat de: Adrian | Mai 27, 2009

Pregatirile pentru serviciu – doar 5 minute! La tine cat dureaza?

Imi aduc aminte de o intrebare adresata studentilor de un fost profesor de-al meu: cand e somnul cel mai dulce? Am raspuns atunci, fara sa ezit: dimineata!… Ma rog, din punct de vedere teoretic, se pare ca m-am inselat, pentru ca profesorul ne-a demonstrat cu argumente medicale ca cel mai bun somn e cel de seara, de pana in ora 12 noaptea… Insa din punct de vedere practic, marturisesc ca as da bucuros o ora de somn pana in ora 12 noaptea pe o jumatate de ora in plus dimineata, cand trebuie sa ma pregatesc pentru serviciu.

Am aflat insa ca in Japonia s-a inventat o tehnica deosebit de interesanta, care le permite cunoscatorilor sa isi schimbe pijamalele cu hainele de serviciu, sa se spele pe dinti, pe fata si sa isi pregateasca micul dejun, ba chiar sa ia si masa – totul in doar 5 minute. Da, ati auzit bine!

Enjoy it!

Responses

  1. Super tare! Ma bate gandul sa-l fac post pe blog la mine, fiind in tema! Sincer: cam 5 min imi ia si mie sa ma pregatesc pt munca… dar eu nu mananc dimineata.

  2. Nu-i bai. Doar sa precizei sursa, conform casetei „Copyright” din dreapta. Permission granted, in conditiile specificate acolo.

    Si bine ai venit pe blogul meu!

  3. ;)) nu sa iau articolul cuvant cu cuvant… sa scriu propriul articol iar codul embed al filmului d p youtube e free to use… dar e si asta a ta o varianta 😛

  4. Ei, acum vorbim amandoi romaneste… :-))

  5. Wow! Fain! Ce bine ar fi daca as reusi si eu sa fiu gata pentru o noua zi de munca in doar 5 minute! Super!


Lasă un răspuns

Categorii

