Publicat de: Adrian | Octombrie 18, 2009

Vanzatorul…

Mutandu-se in alt oras, un tanar s-a dus sa isi caute un loc de de munca la un mare supermagazin.
– Ai oarecare experienta in vanzari?, l-a intrebat directorul.
– Da, i-a raspunse tanarul. Acasa am fost comis voiajor.

Dupa ce l-a masurat lunga din priviri, directorul s-a hotarat sa ii dea o sansa.  Sfarsitul interviului a fost:
– Ei bine… incepi lucrul de maine . Voi veni la inchidere sa vad cum te-ai descurcat.

Prima zi de munca a fost grea, dar tanarul nostru a depasit-o. La ora inchiderii, directorul a coborat si…
– Cate vanzari ai facut astazi?
– Una singura.
– Doar una?!!! Azi ai avut un singur client!!! Media echipei noastre de vanzari este de 20 sau 30 pe zi. Cat de mare a fost vanzarea?
– 101.265 $.
– 101.265 $! Dar ce i-ai vandut?
– Prima data i-am vandut un carlig de pescuit de marime mica. A doua oara unul mediu. Apoi unul mare. Dupa aceea o lanseta echipata cu mulineta. L-am intrebat unde se duce la pescuit si mi-a raspuns: „La mare”. I-am spus ca pentru asta are nevoie de o barca, asa ca ne-am dus la departamentul de barci  si i-am vandut una cu motor dublu Cris Craft… Apoi mi-a zis ca nu crede ca masina lui, o Honda Civic, va avea forta sa o traga. Asa ca l-am dus la departamentul auto si i-am vandut un Pajero 4X4.

Directorul era inmarmurit:
– Vrei sa-mi spui ca unui tip care a venit aici sa cumpere un carlig de pescuit i-ai vandut o barca si o masina?!
Tanarul:
– Nu, nu… el venise sa cumpere o geanta de voiaj
pentru sotia lui, care urma sa plece intr-o delegatie de patru zile. Si atunci i-am spus: „Ei bine, din moment ce weekend-ul tau e stricat, n-ar fi mai intelept sa te duci la pescuit?”

Responses

  1. super buna 🙂

  2. Thks, bro!

  3. Chiar ca e buna… Norocul lui e ca tipul considera weekend-ul stricat odata cu plecarea sotiei… Stiu pe cate unii care ar fi luat asta drept motiv de sarbatoare. Si un bun prilej de a se bucura de liniste… Nu, nu e vorba de noi, aviz rautaciosilor. Desi, bani de Pajero nu avem, ne oprim la carlig pe criza asta…

  4. Buna treaba cu carligul… Apropo, poate mai ajungi prin partea asta a tarii si mergem la o partida de pescuit impreuna, sa mai depanam la amintiri…

    Mai mare rusinea, Mike, sa nu am habar ca esti pasionat de pescuit… Poate incercam ceva la copca, ca tot se apropie iarna…

  5. He he he … e faina 😉

  6. Uraaa! Staţi aşa că vin şi eu cu voi la copcă! Am o undiţă pe care o plimb mereu de vreun an încoace. Anul trecut am pescuit la Amara. Vorba vine, am prins numai nişte fâţe de vreo 6-7 cm. Le-am dat drumul, „poruncindu-le” să vină înapoi cu …mama şi cu tata!

    Tare povestea cu vânzătorul! De-am avea şi pe la Guvern sau Parlament asemenea „isteţi”….

  7. Excelent, Alex. Poate chiar mergem in iarna asta pe undeva… Si, daca nu reusim sa prindem nimic, sa avem grija sa ne intoarcem in timp util pentru a cumpara de la vreun hipermarket ceva de-o saramura… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

