Publicat de: Adrian | Aprilie 29, 2010

eRomania, portalul care costa mai mult decat un mall

Am tot citit, m-am tot minunat si am tot zis ca nu am inteles nici eu, nici altii bine cifra exacta, suma care se va plati pentru portalul eRomania. Dar, din pacate, am inteles cat se poate de corect: 500 de milioane de Euro. Dap. 500 de milioane de euro. Pentru un site, in ultima instanta. Pentru ca, oricat de multe facilitati si oricat de complex ar fi, tot un site ramane.

Pentru a-mi exprima uimirea in termeni mai usor de transmis, va spun ca am tot comparat investitia (enorma si absurda, in opinia mea, mai ales in aceste vremuri de criza, dar… hei… la urma-urmei, cine sunt eu?…) cu o alta investitie majora care urmeaza a fi facuta in Bucuresti, la ceea ce unii au numit „mega-mall”. Este vorba, e drept, de o investitie mult mai modesta in comparatie cu portalul eRomania, de doar 350 milioane de euro. Ce se vor obtine in urma acestei investitii? 114.000 de metri patrati construiti, 350 de magazine, 12 ecrane de cinema, restaurante, 20 de culoare de bowling, 7.000 de locuri de parcare… si o multime de locuri de munca…

Deh… cred ca am imbatranit si nu ma mai pricep la investitii, din moment ce inca mai consider – si voi considera pana la adanci batraneti – de-a dreptul aberanta suma care se va plati pentru un portal web, de 500.000 milioane de euro… cu 30% mai mult decat se va plati pentru un mega-mall… cu 114.000 de metri patrati construiti…

A… era sa uit… Persoana care raspunde de portalul cu pricina a declarat ca in perioada 2014-2017 se vor mai investi inca 500 de milioane… Dap… Tot de euro… si ca investitiile nu se vor opri aici… Parol daca mai inteleg ceva…

Lasă un răspuns

Categorii

