Publicat de: Adrian | Iunie 14, 2010

Zice-se ca facui 3 ani

Ei, da… Gata, facui 3 anisori… Aproape ca am uitat, daca nu ar fi fost postarea lui Alin Cristea de pe Romania Evanghelica. As vrea sa spun ca parca ar fi fost ieri. Uneori insa am senzatia ca au trecut secole de cand am scris primul articol aici…

Am inceput mai mult in joaca, convins fiind ca nu voi avea cine stie cati vizitatori… Am luat-o ca pe o provocare, in incercarea de a ma mobiliza sa imi trec in forma electronica Jurnalul de tatic, pe care nu ma invrednicisem sa il rascumpar din agenda in care il notasem initial…

Apoi am prins curaj, am mai notat cate ceva, mi-am mai exersat condeiul… si am inceput sa iubesc posibilitatea de a ma exprima liber. Da, si radioul imi place, nu as renunta la el in ruptul capului, insa ideea ca totusi acolo nu poti fi tu insuti 100%, datorita existentei unor norme, a faptului ca trebuie sa tii cont de formatul audientei, de unele urechi mai sensibile… Aici insa, pe web, parca este totusi altceva. Aici parca si interactiunea cu cei care te „citesc” este alta, si palmele pe care le primesti sunt altfel… Unele sunt mult mai reale si mai patimase, mai autentice… In plus, aici ai posibilitatea de a reveni asupra unor ganduri emise anterior, de a le recizela, poate chiar a le revizui complet…

Avantaje si dezavantaje, deh… Una peste alta, este placut sa constati ca, in calitate de blogger, ai capatat o oarecare vechime. Nu o sa va servesc placa veche, clasica, in care sa va vorbesc despre faptul ca ma simt obligat. Va multumesc insa pentru ca mi-ati fost alaturi, pentru ca ma cititi, pentru ca unii ma si ascultati, pentru ca nu ma iertati atunci cand gresesc, pentru ca imi acceptati provocarile de a dezbate intr-o maniera mai putin formalista diverse probleme curente sau ciudatenii existentiale. Si, nu in ultimul rand, va multumesc pentru ca imi acceptati si excentricitatile. Va multumesc pentru prietenia voastra. Si imi doresc la multi ani, vorba regretatului Wurmbrand. Nu de alta, dar dorindu-mi-o singur, sunt sigur ca este o urare sincera. 🙂

Responses

  1. 🙂 la multi ani, inainte, cu multe postari

  2. Saru’ manusitele, conita draga. Si multumesc pentru urari!


Lasă un răspuns

Categorii

