Publicat de: Adrian | August 29, 2013

Tabla inmultirii si… Luceafarul

Piciul meu invata tabla inmultirii. In timp ce se straduia sa o memoreze, bunicul lui, observandu-l, il intreaba:

– O stii si la rand, si pe sarite?

– Cum adica, pe sarite?

– Adica, de exemplu, daca nu o spui la rand, ci te intreb eu ”Cat fac 3×8?”, stii sa-mi raspunzi?

– Tataie, asta nu e chiar atat de simplu cum pare…

– Pai cum asa, mai, ca eu, cand eram mic, stiam tot ”Luceafarul” pe dinafara?…

– Da? Si daca te pun eu sa imi zici acum, pe sarite, versul al paisprezecelea din Luceafarul, stii?

Ne-a bufnit rasul pe toti… Are dreptate omul… Cat despre bietul bunic, se astepta la orice, numai la asta nu…

PS La finalul discutiei, „omul” ne-a demonstrat ca totul fusese doar de dragul conversatiei, strigandu-i in urma: „-Tataie!…” „-Ce mai e, mai draga?” „-24!”

Ce-i drept, bunicul nici nu mai stia care era intrebarea pe care i-o pusese… 😀

Responses

  1. Roseinthedesert.wordpress.com s-a mutat pe isusedomnul.wordpress.com.


Lasă un răspuns

Categorii

