Publicat de: Adrian | Iunie 2, 2009

„Jurnalul sarbului”, in lista finalistilor pentru „bursa de blogger”

Zice-se ca Mogulul, numele de blogger al lui Dan Voiculescu (presedintele fundatiei cu acelasi nume, da, „acel” Mogul), ofera doua „burse de blogger”. Pe scurt, domnia sa scoate la vanzare doua spatii de publicitate pe blogul personal, timp de trei luni. Contravaloarea nu o incaseaza el direct, ci o ofera pe post de… „burse de blogger”.

Tot ce a fost de facut a fost sa te inscrii. Dupa care a urmat „finala”. „Marea finala”. Cu prilejul careia au fost taiate de pe lista vreo 60 de bloguri. Motivele sau criteriile? Le ofera chiar Mogulul:

Nu pentru că nu ar fi bune, ci pentru că le lipseşte „ceva”: un domeniu clar definit de interes, mai multe „postări”, un plus de atenţie la grafică. Îi sfătuiesc pe toţi cei „respinşi” să remedieze problemele până la următoarea strigare, care va avea loc peste trei luni.

Am păstrat pentru marea finală 24 de bloguri. În primul rând pentru a vă oferi tuturor ocazia să vă spuneţi părerea, să comentaţi, să votaţi (aşa cum mi-a cerut cineva într-un comentariu). În al doilea rând pentru a mai câştiga timp de lectură.

În cursul acestei săptămâni se va negocia cu cei care au trimis oferte pe adresa coolmogul@yahoo.com . Până joi vă puteţi scrie opiniile. În week-end anunţăm premianţii. Cred că vom avea 6 sau 7 câştigători.

De ce scriu toate astea? Pentru ca sunt blogger si… pentru ca am ramas pe lista finalistilor.

Marturisesc ca la inceput a fost o joaca, la indemnul unei colege de serviciu. M-am inscris, din spirit ludic, convins fiind ca zona de nisa in care m-am plasat nu-mi va ingadui sa fac prea multi pasi inainte. Apoi, astazi, am vazut lista finalistilor si am constatat ca sunt printre cei 24, nominalizat „Pentru valori solide”.

Lista o gasiti accesand linkul urmator (unde puteti si vota cum va dicteaza constiinta – adica in favoarea mea, desigur 🙂 – daca tot e „campanie” pana joi):

http://www.danvoiculescu.net/blog/?p=220

Responses

  1. Domnule Sarbu
    Vazand multimea de sustinatori care au navalit pe blogul domnului Voiculescu, am avut curiozitatea de-a va rasfoi blogul. Am observat ca avem pasiuni similare, pe care dvs, prin natura studiilor, in mod evident, le-ati dus la un alt nivel. Eu raman un absolvent de relatii internationale cu reflexe de medievist.
    Sunt pasionat de istoria ecleziastica si de dinamica politicii bizantine, de aceea veti gasi pe blogul meu, mai multe post-uri care vizeaza conturarea identitatii ecleziastice in primele secole crestine (Doctrina Sf Petru, Ideologia Imperiala Bizantina, etc).
    Vazandu-va pasiunea, imi permit sa va propun o colaborare. Daca doriti sa abordati academic chestiuni ce intra in aria dvs de competente, blogul nostru este o poarta deschisa. Din nefericire, motivatii financiare nu va putem oferi. Va trebui sa va multumiti cu gloria :))… asa cum o facem si noi. 🙂
    Cu deosebita consideratie
    F.T.

  2. […] “Jurnalul sarbului”, în lista finaliștilor pentru “bursă de blogger” By Alin Cristea https://addsalu.wordpress.com/2009/06/02/jurnalul-sarbului-in-lista-finalistilor-pentru-bursa-de-blog… […]

  3. […] 9. Comunicat de la biroul Cireşarii Beiuş 43. http://trezirespirituala.wordpress.com/2009/06/02/graduare-2009-emanuel-oradea/ 48. Cristian Barbosu si-a sustinut doctoratul in teologie 60. Dumnezeu vindeca si astazi 68. “Jurnalul sarbului”, in lista finalistilor pentru “bursa de blogger” […]

  4. Felicitari, chiar daca sunt alergic la securisti patentati, precum voiculescu

  5. @ F.T. – Sunt deschis la colaborare, in masura in care mi-o va permite timpul (ma indrept spre ultimul an de doctorat, asa ca ma asteapta furcile caudine… insa trece si asta…).

    Motivatii financiare… glorie… Sunt cuvinte mari. Cred ca as accepta colaborarea nu pentru glorie, cu atat mai putin pentru bani, ci mai degraba de amorul artei. Pentru ca imi place sa citesc, sa aflu chestii noi si sa le impartasesc si altora cu entuziasmul meu.

    Multumesc pentru invitatie, si ne „auzim” peste vreo doua saptamani. Adica dupe ca termin cu examenele pe semestrul acesta. 🙂

    Adrian

  6. @DanutM

    As fi ipocrit daca as spune ca mie imi place trecutul lui Dan Voiculescu (cel putin varianta publica, mediatizata de diversi indivizi cu diverse interese, pentru ca deh… asa-i politica). Nu as face-o nici macar in conditiile in care castigatorii se vor anunta in week-end. Am multe defecte, insa am pretentia ca am avut mereu curajul raspunderii si o anumita coloana vertebrala.

    Marturisesc insa ca am fost surprins in mod placut sa aflu de acest concurs. Asa ca m-am inscris, cum spuneam, din joaca. Nu ma astept sa castig. Stiu unde ma situez, stiu darurile cu care am fost inzestrat, insa stiu si ca, in domeniul blogging-ului, daca o faci doar ocazional si de amorul artei, nu prea poti aspira la titlul de blogger „adevarat”. In plus, imi amintesc de vreo doua articole in care l-am criticat cat se poate de deschis pe Mogul… (pe vremea in care a fost „desfiintat CNSAS-ul).

    In rest, felicitarile dumneavoastra ma onoreaza. Si stiti deja ca sunt destul de zgarcit in a spune cuvinte mari. Insa, in aceeasi masura, sunt constient ca este inca prematur momentul. De-abia luni, daca va fi cazul, voi putea sarbatori. Fara dulciuri, din pacate… Mi le-a interzis medicul… Sa fie asta un semn ca incep sa imbatranesc? 🙂

    Cu aceeasi pretuire,
    Adrian

  7. Multumesc pentru atentie si raspuns. Cand si daca va decideti, ne puteti contacta la adresele de mail aflate pe blog.
    O zi buna, domnule Sarbu.

  8. Placerea a fost de partea mea, va asigur.

    Cu apreciere,
    Adrian (pentru prieteni)


Lasă un răspuns

Categorii

