Publicat de: Adrian | Noiembrie 29, 2007

Io nu viau sa fac nimic, ca sunt obosit!…

Acestea au fost cuvintele piciului meu, adresate educatoarei… M-a bufnit rasul cand le-am auzit… Auzi tu, o mana de om, o mogaldeata…

Intotdeauna, ziua de luni se lasa cu mai multe lacrimi si proteste decat de obicei, atunci cand vine ora pregatirilor pentru gradinita… Normal, cateva zile de pauza… Sindromul zilei de luni, cum ii spun eu, de care, intr-o masura mai mare sau mai mica, suferim toti…

Lunea asta insa a venit dupa cateva zile de deconectare la munte… Asa ca mersul la gradinita ne-a oferit din plin lacrimi si „circ”… In fine, am reusit cu greu sa plec, intr-un final, dupa ce am auzit un sfasietor „tatiiiiii”… in urma mea (plec fara sa ma uit inapoi, pentru ca altfel nu as fi reusit sa plec).

Seara, cand am ajuns acasa, piciul ne-a intampinat zambitor si foarte vioi. Cu o mocuta extrem de senina, ne-a spus: „N-am do(r)mit azi la p(r)anz! Da’ nu-i nici o pobiema, ca dom mai devieme…”

De dimineata, educatoarea l-a preluat pe omulet in brate, si „ne-a dat raportul”:

– Ieri nu l-am pus sa faca nimic, pentru ca, oricum el stie ca nu trebuie sa faca nimic daca nu vrea, dar ieri mi-a spus ca el nu vrea sa faca nimic, pentru ca e obosit, ca a fost la munte…

(ei, fie vorba intre noi, am aflat de ieri, de la bunicul-baby-sitter… si, in plus, a doua zi dimineata mi-a cerut, nici mai mult nici mai putin, decat sa… vorbesc cu „doamna Uodica” si sa-i spun sa il lase in pace, ca el e obosit si azi… 🙂 De parca nu am fi stiut ca ieri a adormit bustean pe la 19.30…

Lasă un răspuns

Categorii

