Publicat de: Adrian | Ianuarie 7, 2009

Ganduri… la inceput de an (leapsa)

 Am primit o „leapsa” de la jucausa Cristina, asa, ca de inceput de an. Practic, exista o serie de afirmatii pe care a trebuit sa le completez cu realitati din viata mea. A fost, poate, unul dintre cele mai interesante exercitii de felul acesta, pentru ca a trebuit sa ma gandesc la modul serios (fara a ma priva de spiritul ludic… doar ma cunoasteti de-acum… 😀 ) la raspunsurile pe care le-as putea da…

 

SUNT… Ceea ce sunt. Nu ceea ce mananc, beau, citesc. Sunt asa cum m-a creat Dumnezeu, asa cum ma facura muica si taica,  cu bune si rele, cu calitati si defecte. Sunt… asa cum ma vedeti, auziti, cititi… si mai mult decat atat. Si in bine, si in mai putin bine.

AS VREA… sa fiu mai bun, mai drept, mai curat, mai intelept, sa am mai mult din El…

AM… multe. Si nimic. Pentru ca nu este nimic din ce am, care sa nu imi fi fost daruit. Si nimic ce poti duce cu tine „dincolo”.

PASTREZ… o jumatate de tigara. Stinsa. Din 1993, cand am renuntat definitiv la fumat. De atunci incoace am fumat numai pasiv… Multumesc, colegii mei dragi! :-p

MI-AS FI DORIT… Ca romanasii nostri sa fie la fel de civilizati ca elvetienii. Si la fel de dornici sa respecte dreptul celorlalti de a nu le asculta manelele.

NU IMI PLACE… Ati intuit… Nu imi place sa ascult manele. Si nu imi plac prostia, radicalismul, fanatismul, formalismul si autosuficienta.

MA TEM… sa nu ma prostesc la batranete, sa nu ajung un batran morocanos cu minte de copil si fixatii absurde. Ma tem de criza varstei de mijloc. Ma tem sa nu cad in formalism, manierism sau liberalism (teologic)exagerat…

AUD… in casti… o piesa superba – Stairway to Heaven, Led Zeppelin. Apropo, ce ziceti de o scurta pauza muzicala? Ei… hai… Am pus varianta instrumentala…

NU CRED… ca omul nu se poate schimba, atata vreme cat are alaturi de el un Ajutor de nadejde, un Prieten „care tine la el mai mult decat un frate”… Cu credinta, nadejde, dragoste si perseverenta totul este posibil!

IMI PARE RAU… pentru ca uneori ma ia valul idealismului, al prea multului optimism si pot rani oameni la care tin. Imi pare insa si mai rau cand intalnesc oameni care nu fac distinctia dintre argumentatie/ dezbatere si persoanele care stau in spatele lor. Imi pare rau cand divergentele de opinii ajung sa separe oameni, prieteni, frati…

IMI PLAC… Oamenii intelepti – de la care intotdeauna am ce invata. Mereu ma surprinde la ei deschiderea lor catre cunoastere si fata de semeni. Si faptul ca intotdeauna considera ca mai au ce invata.

NU SUNT… vrednic sa ma numesc crestin, urmas al lui Christos. Cu toate acestea, nu incetez sa ma minunez de faptul ca El ma considera astfel, prin meritele Lui, prin dragostea Lui. Sunt un simplu om. Unul care accepta cu umilinta si, in acelasi timp, cu bucurie si recunostinta gestul Lui mantuitor.

DANSEZ… Ca ursul Baloo, din Cartea Junglei, versiunea Disney. Cel putin asa zic unii… Eu zic ca ursul Baloo danseaza ca mine… Ma rog, pana se lamuresc lucrurile, prefer sa ma abtin… Dansez in gand… 🙂

CANT… adeseori, spre nefericirea audientei de moment. Cant… atat de bine, incat lumea arunca cu flori in mine. Dar… cu ghivece cu tot… Asta inseamna ca nu se pune? 🙂

NICIODATA… nu mai spun niciodata… Macar atata lucru am invatat si eu in 31 de ani de viata…

RAR… cad in capcana deznadejdii si a zadarniciei. De fiecare data insa familia – Dulcineea si Haiducul meu – mi-au fost alaturi. Impreuna cu ei am gasit puterea si resursele necesare de a continua.

PLANG CAND PRIVESC… frumusetea… candoarea… rasaritul… apusul… Glumesc, normal… Doar se stie ca barbatii nu plang niciodata… Ei… as… Dar asta ramane intre noi, nu?

NU SUNT INTOTDEAUNA… vesel, amabil, politicos, prietenos… Dar imi trece repede, stiti asta…

NU IMI PLACE DE MINE PENTRU CA… ei… aici chiar ca m-am blocat… Pentru ca imi place de mine… Ma iubesc in mod sincer si dezinteresat… Daca nici mie nu mi-ar placea, atunci de ce m-as astepta de la altii sa o faca? 😀

SUNT CONFUZA… Confuza nu pot sa fiu… Cel mult confuz… Asa ca prefer sa pun intrebari directe, sa ma lamuresc… Sau sa ma lamureasca si pe mine cineva…

AM NEVOIE… de mai mult de 24 de ore intr-o zi. Dar, cum bag sama ca e imposibil, cred ca am nevoie de mai multa organizare. Si, uneori, de mai mult chef de treaba… Ei, haideti… toti suntem asa, insa unii dintre noi o si recunosc… 🙂

AR TREBUI… Sa ma intorc la treaba. Asta apropo de ce spuneam mai devreme… Si ar mai trebui sa dau leapsa mai departe… Ma gandesc la Ionatan, Florin, Alex, Bogdanic, Martzianu’ si Alaxandra. Stiti ca va apreciez sincer!

Responses

  1. aha.. confuza sunt doar eu. 🙂 Un an nou binecuvantat sa ai, Adi!

  2. Dragă Adi, mersi mult pentru leapşă! Ca un mare „atent” ce sunt uneori, nu am văzut-o decât acum. Scuze! Mă voi ocupa de ea cât de repede şi am s-o dau mai departe. Chiar mă gândesc serios ce să răspund la unele dintre cele de mai sus. Adeseori nu prea ne gândim tocmai la aceste lucruri care ne definesc pe fiecare dintre noi. Mi-au plăcut mult răspunsurile tale!

  3. Alex, stii tu vorba de mult apusa… „asteptam cu interes”… 😀

  4. […] la Ale mele — bogdanic @ 1:30 am Am primit, cu ceva timp in urma, o leapsa de la Adrian.  Am vazut-o tarziu, am inceput-o tarziu si am terminat-o cel mai tarziu. […]

  5. Yeap! Am vazut-o tarziu si am raspuns teribil de tarziu. Sorry, dar e gata. Ti-am trimis si eu o leapsa. Cea cu poza 4. Poate fi amuzant. Try-it!

  6. Ma documentez, sa vad despre ce e vorba, si… of course, raspund. Sper sa nu prind vreo poza mai ciudata… 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

